Benvingut!

Condicions Legals

PROCÉS DE COMPRA

 

Formes de pagament:

 

Les compres realitzades a www.botigafcf.cat es podran pagar mitjançant els següents mètodes de pagament:

 

- A través de les principals targetes de crèdit i dèbit (Visa, Visa Electron, MasterCard i 4B).

- Internet PayPal:

 

PayPal permet pagar directament sense comunicar les dades financeres a la xarxa. Codifica automàticament les dades confidencials amb l'ajuda de les millors tecnologies disponibles al mercat. Per més informació sobre PayPal, clica aquí.

 

- Transferència bancària:

 

El client pot fer el pagament de la seva comanda mitjançant una transferència al compte bancari que es mostra a continuació, indicant el número de comanda obtingut.

Aquest sistema és permès per a compres de qualsevol import econòmic. En finalitzar la comanda, rebràs un correu automàtic de part nostra amb tots els detalls.

 

Les dades bancàries necessàries per realitzar la transferència són els següents:

 

Titular: Unipreus S.L.

Entitat: La Caixa

Número de compte: 2100 8605 59 0200037158

 

Important: Com a concepte de la transferència s'haurà d'indicar el número de comanda que se li indicarà en finalitzar-la. En cas de no haver indicat aquesta, se li cancel·larà la comanda i se li retornaran els diners al cap de 5 dies hàbils.

 

En el cas de sorgir dubte en el moment de la compra, es poden posar en contacte amb Walashop.com al telèfon 902 024 480

 

Despeses d'enviament

 

Les despeses d'enviaments per a comandes de més o igual de 50€ són gratuïtes. Si la teva comanda és inferior a aquesta quantitat, les despeses d'enviament seran les següents:

 

7€ Península:Espanya i Portugal

10€ Andorra

12€ Illes Balears i Canàries

Ceuta, Melilla i Gibraltar: consultar condicions segons pes i destinació

 

En qualsevol cas, durant el procés de compra, us detallarem les despeses d'enviament que corresponen a la teva comanda.

 

Duana i impostos

 

Les comandes per Ceuta, Melilla, Illes Canàries estan subjectes a despeses duaneres sobre els quals Walashop.com no té cap control i dels que no es fa responsable en cap cas.

 

Aquest pagament sempre correspondrà al destinatari de la mercaderia o comprador, abans de realitzar la seva compra, consulta amb la seva oficina de duanes per obtenir informació més detallada.

 

Garanties


Tots els productes comprats a www.botigafcf.cat estan garantits contra defectes. Si rep una mercaderia defectuosa, s'admetrà sempre la seva devolució, seguint el procediment comentat en Política de Devolucions i canvis, sempre que es comuniqui aquesta circumstància en el termini indicat.

 

Protecció de dades

 

www.botigafcf.cat compleix la normativa vigent respecte a la protecció de dades, en particular la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal i el Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de desplegament de la Llei orgànica.

 

www.botigafcf.cat posa a disposició dels clients els mitjans de contacte necessaris perquè aquests exerceixin els drets d'accés, rectificació i cancel·lació garantits per la legislació vigent.

 

Termini de lliurament a www.botigafcf.cat

 

En www.botigafcf.cat enviem a tot el territori nacional, Portugal i Andorra (incloses les Illes, Ceuta, Melilla i Gibraltar, consultar condicions específiques per a aquestes últimes destinacions).



El termini habitual de lliurament en Walashop.com, és de 48-72 hores fins a un màxim de 5 dies hàbils (circumstància eventual per falta d'estoc del proveïdor o situació similar en la qual el nostre equip d'atenció al client li mantindria puntualment informat).

 

Si prefereixes recollir la teva comanda en una de les botigues Wala, el termini és de 24 hores, una vegada hagis rebut un email de confirmació  del lliurament.



En el cas que Wala no pogués complir amb el termini anteriorment comentat, el nostre servei d'atenció al client es posaria en contacte amb el client, per comunicar i procedir a la confirmació o a l'anul·lació de la comanda.

 

En cas de transferència bancària i Paypal, el termini de lliurament comença a partir de la validació del pagament.

 

POLÍTICA DE DEVOLUCIÓ I CANVIS

 

 

Devolucions i canvis

 

A Wala volem que els nostres clients estiguin satisfets amb els productes comprats i que si tenen qualsevol problema, el puguin retornar a la nostra botiga. Per això, oferim un termini màxim de 15 dies, a partir de la recepció de la comanda per part del client, per retornar-ho.

 

Factors a tenir en compte:


Qualsevol producte que es vulgui canviar o retornar, s'ha de fer sempre amb l'embalatge i etiquetatge originals i intactes, convenientment empaquetada i protegida correctament.

 

L'article a retornar a Wala s'ha de trobar en el mateix estat en què va ser rebut.

 

Com fer una devolució:

 

        • – Devolució perquè el producte no et queda bé o no t'agrada i no vols res a canvi.

          Per realitzar la devolució el client ha d'enviar-nos un correu a info@botigafcf.cat, indicant el número de comanda, el producte a retornar i el motiu de devolució.

          Li farem arribar al seu domicili un missatger de ASM, a qui se li haurà de donar el producte a retornar i una còpia de la factura (en el cas de no disposar d'aquesta, és necessari anotar les dades en una fulla amb el número de comanda, DNI de la persona que va realitzar la compra i un telèfon de contacte).

          Un cop haguem verificat l'estat del producte, es retornaran els diners, descomptant 7€ equivalents a les despeses de transport ocasionades.

          La devolució de diners es farà pel mateix mètode de pagament. Si ha pagat amb transferència amb transferència bancària, al correu electrònic ha d'indicar a quin número de compte li fem l'ingrés.

 

      • – Canvi de talla,color o model de producte.

        El client ha d'enviar-nos un correu electrònic a info@botigafcf.cat, on s'ha d'indicar el número de comanda, el producte a retornar i per quin article el canvia.

        El client ha de fer una transferència per un import de 7€ al número de compte 2100 8605 59 0200037158, per les despeses de transport. Un cop haguem comprovat el pagament, li farem arribar al seu domicili un missatger d'ASM, a qui se li haurà de donar el producte a canviar i una còpia de la factura (en el cas de no disposar d'aquesta, és necessari anotar les dades en una fulla amb el número de comanda, DNI de la persona que va realitzar la compra i un telèfon de contacte).

        Quan rebem el paquet i confirmem el bon estat d'aquest, es procedirà a l'enviament del model sol·licitat, en un termini de 48/72 hores hàbils a partir de la recepció de la mercaderia.

      • – El producte està defectuós o no és el sol·licitat.

        Si l'article rebut no és el sol·licitat, o és defectuós, Unipreus SL assumeix totes les despeses de gestió.

 

 

Nota: Totes les comandes es tramitaran en dies laborables. Les comandes realitzades en festius nacionals,autonòmics de Catalunya i locals de Lleida es gestionaran l'endemà al festiu en qüestió.

 

Devolucions a botigues físiques Wala


Acceptem la devolució de productes en les botigues físiques Wala, sempre que es compleixin les següents condicions:


Sempre s'ha de mostrar la factura de la comanda on aparegui el producte a retornar. No s'acceptarà cap devolució o canvi sense mostrar la factura corresponent.

 

El producte ha d'estar en les mateixes condicions en les quals es va produir la venda (amb l'etiqueta original i en perfectes condicions). No s'admetrà cap canvi ni devolució en articles personalitzats.


La devolució de la comanda s'efectuarà de les següents formes:

 

      • – Si has pagat amb targeta, se't retornarà en aquesta.
      • – Si has pagat per transferència, la devolució es realitzarà en efectiu.
      • – Si has pagat a través de Paypal, la devolució no es pot fer a les nostres botigues físiques. Clica aquí per veure com fer-ho.



Les devolucions que es realitzin en les botigues físiques Wala, no tindran cost addicional per al client.

 

Els canvis de producte sempre que sigui el mateix amb una variació de talla/color, no tindran cost addicional.

 

Recollida en botigues físiques Wala

 

La recollida de comandes en les nostres botigues físiques Wala, hauran de complir les següents condicions:

 

    • – La recollida en botiga, es podrà realitzar una vegada t'hagi arribat un correu de confirmació para que passis a recollir la teva comanda. El pagament sempre es farà via online.  Mai es podrà recollir una comanda en botiga sense haver-ho pagat amb anterioritat.
    • – És necessari i obligatori portar la comanda impresa perquè et puguem lliurar el teu paquet.
    • – Una vegada hagis recollit la teva comanda en botiga, podràs realitzar un canvi/devolució en el mateix moment, si algun dels productes no et convenç.